My photo
City of Angels, The 7th Kingdom
I'm a Pwincess, who lives on adrenaline rush. Hahaha. I enjoy a good movie, good food and good fight! This blog is created as an avenue for me to jot down my thoughts. Love It. Hate It. I don't freaking care.

Saturday, January 24, 2009

Sprained ankle
















Huhuhu sakit wooo


Citernye begini...

The day before i fell down the stairs...me sibuk gelakkan si Lee, mamat sales ni jatuh tangga sebab die excited sgt nak cuti CNY....la haaaiii jatuh flat on his face. Die jatuh lawak gile....and me & wati happened to stand at the top of the stairs when he fell. Ape lagi bantai gelak la..

The next day, wati ajak lunch @ this halal chinese restaurant @ MPAJ. Dah lapar + excited cepat2 la kemas barang and Awal mintak beli index cards for him. As I walked down the stairs I sibuk isi the sample of index card dalam bag tiba2....jeng...jeng....jeng.....terslipped sbb tangga tu tiles die licin. Prapppppppp bunyi....terlipat my right ankle (mcm duduk tahiyat akhir tuuu...) and my fat ass pun hempap la ankle...immediately rase bengkak tu naik...tuuuu diaaaa...then ade hati pulak nak black out...sabar je la...i cepat2 duduk diam2...dah la malu jatuh tangga...xkan nak pengsan jugak kot...

Anyways, it's been 3 days and the ankle is getting more swollen. Pegi Xray tadi xde fracture..alhamdulillah...doc bagi cold gel and bandage...tunggu another 2 days, if it got worse then I have to see Orthopedic la jawabnye...might be a torn ligament...uhhhh sakittttt...

Moral of the story: Jgn gelakkan orang no matter how unintentional you rase. muahahaha. Tuhan bayar cash. Sakit woooo...

No comments:

Post a Comment