My photo
City of Angels, The 7th Kingdom
I'm a Pwincess, who lives on adrenaline rush. Hahaha. I enjoy a good movie, good food and good fight! This blog is created as an avenue for me to jot down my thoughts. Love It. Hate It. I don't freaking care.

Friday, December 25, 2009

Xmas Day. Bowhring Day.

Hey ya! Xmas came again...[hahaha sejak bile excited dgn Xmas ntah..]

Nyways, sgt bowhsan saye arini...last nite tdo lambat..gossip2 dgn my twin sister, Rabbit bout my cuz...budak baru lepas kandang...TERculture shock @ college...adehhh laa...kena wat rescue mission before the parents find out ape anak die dah buat...hmmm kena ade cousins council ni...time to bring in the salvation army! Honestly, saye xde la close knit sgt dgn cousins ni...esp THAT side of the family...always manage to get on my nerves! heee tapi blood is blood...and like i said before, this year saye rase sgt sayang family saye...the whole lot of them..so, xkira la ape mistakes yg dah jadi...they're all in the past *wink*

Ok, back to ori story...sgt bowhsan today...and tiba2 rindu nak lepak2 dgn sume sisters saye...text la my big sister Kak N and asked her to come to the house lepak...tapi die plak kena prepare for her SIL's b'day dinner...hmmm esok mlm baru leh lepak same tengok Sherlock Holmes *yippie yeay!!!*

At 5pm, sbb dah xtahan bowhsan yg melampau we all decided to gamble je pegi tengok wayang @ cineleisure, KD. Tot nak tengok Avatar sbb review sume org best je citer tu...tapi selling fast sume..huh! So, we ended up watching Cirque Du Freak: The Vampire Assistant. Slalu tengok trailer die gempaq kan main! Tapi movie die sgt mediocre plsssss! *sigh* slow and mengantoksssss! what a dissapointment :(

Now saye dah back at home. Layan kebowhsanan yg melampau. huuuu~
Plan for tomorrow:

1) Gi wedding one of my old friends, Sharul Anizah and her partner, Rizal

2) Lepaksss dgn my girls

3) Lepaksss dgn my sisters [wwwinnndddduuuuuuuuuu!!!!]

Ok. Till my next post...Take Care!!

Hug Hug,
~ Pwincess ~

No comments:

Post a Comment